A Fundación Ronsel e o Concello da Coruña impulsan a empregabilidade de mozos e mozas nos CIFP Someso, CIFP Anxel Casal, CIFP Escola de Imaxen e Son, IES Menéndez Pidal

No que vai de ano 2017, a Fundación Ronsel desenvolveu a súa actividade formativa no eido da empregabilidade de mozos e mozas en diferentes centros educativos do Concello da Coruña.

Máis de 600 mozos e mozas participan nos obradoiros de emprego e emprendemento, adestrando competencias profesionais e competencias emprendedoras.

Nos obradoiros participan as equipas docentes das áreas de formación e orientación laboral e iniciativa emprendedora.

Busca de oportunidades, persistencia, cumprimento de compromisos, calidade e eficiencia, riscos calculados, fixación de obxectivos, busca de información, planificación e seguimento, persuasión e contactos, independencia e autoconfianza.

Aprender facendo.

Deixa un comentario

A Fundación Ronsel somos unha entidade que traballamos desde o ano 2000 co obxectivo de facilitar a ocupabilidade e mellorar a empregabilidade das persoas en situación de desemprego.

Comparte nas túas redes