Endesa e Fundación Ronsel apoian a autónomos e micropemes de Galicia

Endesa e Fundación Ronsel rematamos de firmar un acordo de colaboración co que queremos axudar a autónomos e micropemes galegas a reorientar, reactivar e dixitalizar os seus negocios fronte a críse da Covid-19 favorecendo a súa adaptación e apoiando a continuidade da súa actividade e a dos empregos que xeran.

Este acordo forma parte do Plan de Responsabilidade Pública de Endesa xestionado a nivel nacional xunto con Youth Business Spain (YBS) organización da que Fundación Ronsel é o socio local autorizado para Galicia desde 2016.

O noso obxectivo é ofrecer formación, asesoramento e asistencia técnica a 75 pemes y profesionais autónomos así coma outorgar 54.000€ a través de microcréditos sociais de ata 5.000€.

Servizos

A axuda materializarase a través de servizos tanto financieiros coma non financieiros:

• Webinars para a dixitalización de actividades económicas.
  • Seminarios cos que desenvolver as competencias persoais (soft skills) que axudarán os empresarios a afrontar as situacións de incertidume.
  • Mentoring empresarial.
  • Axudas económicas non reembolsables de entre 300 e 500€ por beneficiario.
  • Microcrédits sociais de ata 5.000€ a un tipo nominal do 0% e reembolsables ata en 24 cotas mensuais.

Perfil dos beneficiarios

Este programa diríxese a todas aquelas persoas que teñan un negocio con sede en Galicia e que estén atravesando por dificultades derivadas da emerxencia sanitaria provocada pola pandemia e pola parálise da actividade económica en moitos sectores.

Daráselle prioridade as persoas pertencentes a colectivos vulnerables:

• Mozos e mozas de ata 35 anos.
  • Seniors de 55 a 65 anos.
  • Mulleres.
  • Inmigrantes
  • Persoas pertencentes a etnias minoritarias.
  • Persoas con mobilidade reducida.

En canto o perfil empresarial, o programa diríxese a proxectos de autoemprego, empresas unipersoais ou de 2 socios e de ata 5 empregados.

Se o teu negocio ten a súa sede en Galicia e cres que podemos axudarche a impulsalo, cobre os cuestionarios que atoparás nestas ligazóns:

Endesa e Fundación YBS – Contigo

Endesa e Fundación YBS – Reactiva

Se tes calquera dúbida o pregunta contacta directamente connosco no correo:

info@fundacionronsel.org