Emprendemento Universitario “Leaders for the future”

Neste curso 2018-19, a Fundación Ronsel impartirá varios talleres dentro do proxecto ?Leaders for the future? na Escola Superior de Ciencias Empresariais de Valença. Falaremos de #CompetenciasEmprendedoras, #BusinessModelCanvas, #testdemercado, #Mentoring e #MercadosPopUp.

Traballaremos presencialmente en Valença con alumnos de primeiro, segundo e terceiro curso, pero tamén recibiremos a súa visita na Coruña. Apostamos por unha xeración de mozos universitarios emprendedores.

1 comentario en “Emprendemento Universitario “Leaders for the future””

1. Ola, Chámome Marta e quero emprender como Psicóloga este ano, necesito asesoramento para facelo da mellor forma posible. Vivo en Pontecaldelas e gustariame ter asesoramento en persoa dos pasos que debo dar. Un saudo

Deixa un comentario

A Fundación Ronsel somos unha entidade que traballamos desde o ano 2000 co obxectivo de facilitar a ocupabilidade e mellorar a empregabilidade das persoas en situación de desemprego.

Comparte nas túas redes