Camiños á Empregabilidade

A Fundación Pública Galega para a Formación e o Traballo pon en marcha “Camiños á Empregabilidade”, un programa en 4 fases, desenvolto en liña e de xeito presencial, que proporciona ferramentas interxeracionais para mellorar a empregabilidade no entorno laboral actual, desde as perspectivas de emprego por conta allea e autoemprego.

Está dirixido, preferentemente, a menores de 30 e maiores de 45 anos que se atopen en situación de desemprego ou en busca de mellora de emprego, e inclúe a participación de representantes de recursos humanos de empresas, consultoras de selección de persoal, emprendedores/as e entidades do terceiro sector.

O prazo de inscrición é do 24/10 ao 06/11 e o número de prazas está limitado a 50 por franxa de idade.

Inscríbete

Responsable: Fundación Ronsel. Finalidade: xestionar, atender e responder as solicitudes de información ou calquera comunicación realizada a través deste formulario. Lexitimación: consentimento do usuario que fai uso da ferramenta. Destinatarios: os datos que me envías están almacenados nos servidores de Dinahosting. Podes ver aquí a súa política de privacidade. Dereitos: podes acceder, rectificar e suprimir os teus datos. Máis información: bótalle unha ollada a nosa política de privacidade política de privacidade.

Inscricións pechadas