Somos equipo
Máis de 20 anos de traballo de asesoramento, formación e orientación para a inclusión social e laboral.
Quen Somos?
Conectando talento
Proxectos de xente que inspira.
Que facemos?
Galicia Camiño Emprendedor
Un camiño é unha oportunidade para emprender
Web oficial
Next slide
A Fundación Ronsel somos unha entidade que traballamos co obxectivo de facilitar a ocupabilidade e mellorar a empregabilidade das persoas

Que facemos?

Orientación laboral

Queremos mellorar a capacidade de inserción de persoas desempretadas. Oferta, fomento e búsqueda activa.

Intermediación

Axudamos aos traballadores a mellorar a calidade da súa inserción laboral e aos empresaros a atopar aos seus empregados.

Formación ocupacional

Fomentamos a mellora da cualificación profesional e a capacidade de inserción das persoas desempregadas a través do aprendizaxe de distintas competencias.

Emprendimiento

Prestamos asesoramento a emprendedores sobre o proceso de elaboración do seu plan de empresa, así como sobre outras cuestións.

Que opinan de nós?

Actualidade